12. Glitterfraai wil graag een konijn

Glitterfraai

Een konijn.
Hebben.
Dat zou fijn zijn.

Aaien over zijn kop.
Zachtjes.
Zijn kooi schoonmaken met sop.

Een wortel geven.
Voorzichtig.
Veel plezier ermee beleven.

Op mijn schoot.
Vasthouden.
Dit beestje is niet zo groot.

Stro in zijn hok doen.
Verschonen.
Ik geef hem zachtjes een zoen.

Huppelen in het rond.
Buiten.
Keuteltjes komen uit z n kont.

Water geven in een drinkfles.
Tegen hem praten.
Ik wil er eigenlijk wel zes.

Een met een flapoor.
Schattig.
Met wel 50 vlekjes stel ik mezelf voor.

Voor een konijn wil ik graag zorgen.
Dromen.
Ik ga het vragen….morgen.

 

 

Geef een reactie

